Doba dřevěná

Doba dřevěná

2018-03-20T10:28:02+00:00 20. 2. 2018|Kategorie: Projekty LDK|

Dáváme více prostoru:

  • Lesu

  • Životu v lese

  • Člověku

  • Kráse dřeva

  • Životnímu stylu

 

Hlavní výsledky kampaně:

4 mil.

oslovených osob

47 %

z populace ve věku 15+

14

měst pokryto kampaní

Naplněné cíle projektu:

  • Představení doby dřevěné jako „prostoru“, který je spojen s dnešní dobou skutečnosti, že dřevo je součástí našeho života.
  • Představení partnerů doby dřevěné jako profesionálů, kteří se dlouhodobě, odpovědně a podle zákona starají o naše lesy a jejich rozvoj.
  • Nastavením mota "dáváme více prostoru" jsme otevřeli dveře pro další možnou komunikaci.

 

Partneři projektu: